NEW IN

Bilden är tagen med mobilen, därav kvalitén.. 
 
Igår gick jag förbi Bikbok medan jag väntade på min LPG behandling (berättar mer om detta senare) och då såg jag detta härliga, långa linne på rean! Jag trodde det var halva priset på 149 kr men väl i kassan när jag skulle betala blev det 49 kr! Kap! Tycker alltid att man behöver linnen till sommaren och grått blir riktigt fint när man är brun. För att det inte ska se tråkigt ut med grått kan man matcha med ett par färrglada mönstrade byxor alternativt ett stort halsband i färg, t ex som mitt orangea!
 
Imorgon bär det av mot Lidköping. Måste lägga mig, typ nu eftersom tåget går 07.44! Ha en trevlig midsommar!
 

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Snygg tisha!

Svar: Tack!! Älskar den, den är superskön :)
Ajla

2012-07-11 @ 18:18:44
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0