RIGHT NOW

Kom hem precis innan fotbollen efter en halvtimmes powerwalk! Härligt! Upptäckte att jag brände lika mycket kalorier på en halvtimmes powerwalk som 20 minuters löpning. Jag använder mig av appen Runkeeper för att hålla reda på tid, kalorier och distans. Kan verkligen rekommendera den! 
 
Annars händer den en del, framförallt mycket jobb nu när det är semestertid. Min sista arbetsdag innan semestern är den 27 juli, vilket innebär att det är en hel månad kvar till min semester! Den kommer att inledas med flytt och ett besök hos You för att färga håret. Jag var där på en färgkonsultation igår och bestämde hur jag skulle göra! Jag hann även att gå på Snow white and the Huntsman (som var bra) med Hanna och se första halvlek av Spanien - Portugal på Friday's Kungsträdgården.
 
Ne, nu ska jag duscha, kolla klart på fotbollen (som Italien verkar vinna) och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0