SUMMER

Mina sommarparfymer, båda är nya för den här sommaren!
 
Sorry för min dåliga uppdatering, har haft fullt upp! I helgen gick jag och A ut och åt på Fiore som har supergod pasta! Try it! Sen gick vi vidare till Ute och kvällen avslutades på F12 där vi var till stängning. När vi kom hem var det dimma ute, galet! Blir så trött på vädret när det är såhär. Helt seriöst har det varit fint ute Måndag-Torsdag och sedan har det öst ned Fredag-Söndag under hela juni. Vad är grejen? Jag vill ju kunna ha mina nya vår och sommarkläder, skor, sommarparfymer och ha solbrillorna på!
 
Aja, tog en bild av mina två nya sommarparfymer för i år. Vanligtvis har jag använt Chanel Chance de senaste månaderna samt Gucci Guilty och Escada Magnetism till fest men när sommaren kommer vill jag gärna byta till lite mer somriga dofter! Jag har även YSL Babydoll som känns lite mer mogen i doften samt Ralph Lauren Hot som känns som en somrig kvällsdoft med lite spännande och söt men som jag inte använt på länge.. Detta är dock de parfymer jag har just nu.. som den parfymälskaren jag är har jag haft väldigt många fler än så och dessutom har jag gett bort några relativt nya parfymer till min syster och min mamma som jag tyckt passat dem bättre.. parfym är väldigt personligt för mig och jag förknippar alltid dofter med händelser och platser så även om jag gillar en parfym kan jag ibland känna att den inte passar mig, eller där jag är just nu.. använde t ex alltid Naomi Campbells parfymer när jag var yngre, tror jag hade 3 olika haha, två gjorde jag slut på helt och en ligger någonstans hemma i Lidköping hahaha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0