YESTERDAY!


Jag och Laura
Drack förstås Icecoffee - den var helt ok, inte som Starbucks men ändå!!
Jag och Laura på Mood Gallerians toalett som är helt sick

Bästa toaletten, haha
Vi var lite faschinerade haha

Laura, jag och Oksana
Kvällen avslutades med fotboll på Soap Bar där vi tog ett glas vin. Det var supertrevligt (förutom att Sverige förlorade då.. haha)

Igår träffade jag Laura som jag blev bekant med i Dubai, hon är från Schweiz men var på besök hos sin kompis Oksana i Stockholm under några dagar! Så vi tog först en fika och promenerade bort till Mood Gallerian där vi tog lite bilder inne på deras superfancy toalett (som har allt möjligt haha) sedan begav vi oss för att ta ett glas vin och hamnade på Soap Bar där de visade Sverige - Ukraina.. det gick ju sådär i matchen men det var trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0