GLOSSYBOX

En knallrosa Glossybox hämtade jag ut på posten igår :)
Innehållet i min Glossybox. Måste säga att läppglanset från Becca i lukten/färgen "Fig" luktar underbart! Den är i fullsize och kostar 279 kr. Anti-Jetlag Cream från Babor luktar också underbart. La på lite innan läggdags igår så det är för tidigt att säga om den är bra eller dålig men än så länge är jag nöjd med den. Den är dock endast 15 ml vilket är rätt så lite men det fungerar ju om man bara ska prova!

Lösögonfransarna är jag lite skeptisk till, jag tycker det är jobbigt att applicera så vi får se om jag testar dem. De kostar 69 kr i vanliga fall. Murad "mattifier" ska tydligen hålla huden matt i 8 h på de ställen man applicerar den på t ex i T-zonen så den blir spännande att testa, den kostar 640 kr för 50 ml - i min box är den 10 ml. Pennan från eyeko är i fullsize och kostar 129 kr men dock är jag lite skeptisk till färgen - hade hellre velat ha en mörkblå eller svart.

Glossybox kostar 139 kr och kommer ut 1 gång per månad. Det är ingen bindningstid så man kan avsluta sin prenumeration när som helst. Beställ här!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hade hellre fått din box :P

2012-03-05 @ 19:51:03
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: fanny&vanessa

åh visst är det såå kul att få boxen :D Älskar det!! kram!

2012-03-06 @ 07:13:41
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0