LIP GLOW

Jag vet att det är mycket skönhetsprodukter i bloggen just nu men jag har ett stort intresse för det och jag köper och prövar väldigt mycket nytt för att jag tycker det är kul och gillar att hitta nya favoriter. Jag använder dock inte alls mycket smink till vardags och sminkar mig långt ifrån varje dag (är för morgontrött för det haha).

Lip Glow från Dior som ni ser ovan har jag suktat efter ett tag och nu äntligen köpte jag det! 350 kr kostar det och finns där Dior säljs, jag köpte mitt på Kicks inne i Gallerian. Det är lite dyrt men enligt mig en mirakelprodukt! Jag har aldrig varit något stort "fan" av läppglans och läppstift, även om jag äger några få. Men när jag blev sminkad med Diorprodukter och tipsad om detta Lip Glow - när jag berättade att jag inte gillade att använda läppglans till vardags, blev jag positivt överraskad. Detta glow/balsam framhäver dina läppars naturliga färg och därmed blir färgen olika på alla. Själva produkten ser ut som ett ljusrosa läppstift/balsam men läpparnas färg förändras väldigt mycket när man applicerar detta (i alla fall på mig). Jag ska försöka fånga det på bild en dag! Det jag gillar mest är att det går att använda både till fest och till vardags.

Har ni provat Lip Glow? Vad tycker ni? Berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0