FLOWER POWER

Det här med blommor upptill och nedtill, som bärs t ex som en kostym, är svårt tycker jag. Dock kan plaggen vara riktigt fina när de används för sig. Jag gillar den här kortärmade blusen, men den kostar 349 kr vilket jag kände var mycket för att vara H&M.

Vad tycker ni? Sen har blusen (samt jackan och byxorna som finns i samma mönster) figurerat i många bloggar och tidningar, vilket jag anser är negativt i detta fall. Tyvärr blir det så att nästa år kommer alla veta att den här blusen kom våren -12 och vem vill ha förra årets blus som alla minns då? Det låter jättetönigt när man tänker efter men tyvärr fungerar väl mode- och bloggvärlden så? Kolla här om ni inte tror mig! Han skrev även detta för någon dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0