MONDAY

Jag vet att jag varit frånvarande från bloggen. Men i torsdags hade jag feber och förkylning och kände mig allmänt seg och så har det varit till och från hela helgen. Som tur hade jag A här som kunde hålla mig sällskap. Vi hann i alla fall fika lite och shoppade även en fin tröja.. visar den så fort jag hinner! För övrigt har jag inte visat er mina två nyshoppade linnen som inte går att få oskrynkliga på bild, haha:
De kommer från Gina Tricots kollektion Perfect Tee och det högra svarta linnet vill jag typ bo i, älskar att det går ned lite i ryggen.. det vänstra grå/svarta linnet kommer vara supersnyggt till ett par shorts i sommar!
'
Bild: carolinesmode.com

Ovan ser ni fler linnen och t-shirts som finns i Perfect Tee-kollektionen. Jag föll dock endast för de svarta/mörka plaggen eftersom jag tyckte att de var en aning genomskillniga vilket jag tycker är lite svårt att t ex bära på jobbet men det beror ju självklart på var man jobbar och var man tänkt använda sina toppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0