ONSDAG

Bjuder på en bild från Milano. Vid påsk förra året åkte jag & A en sväng till Milano! Det var riktigt nice, vi hade tänkt att åka någonstans nu i påsk men det blir förmodligen inget på grund av lite oförutsedda händelser.. tråkigt men vi får spana på en resa i sommar, någon som har tips på var man kan åka? Sol & bad är jag sugen på!

För övrigt sitter förkylningen fortfarande i. Känner att jag inte vill fortsätta med ipren & nässpray men det är tyvärr det enda som funkar. Är lite anti såna "vanliga" mediciner om man använder dem för länge men har använt dem i mindre än en vecka än så länge. Får vara glad att jag orkar iväg till jobbet den här veckan i alla fall. För övrigt har jag bokat resa hem till Lidköping till helgen, så det blir lite miljöombyte! Förhoppningsvis har förkylnigen släppt då! Är irriterad över att jag inte kan träna, nu när jag äntligen fått in en bra rutin..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jasså du har kommit in på hemsidan! Kul! Ska bli spännande att se :)

Gillar bilden ovan massor! Tråkigt att ni inte kunde åka iväg i påsk nu då :( Hoppas det blir något annat kul!

2012-03-08 @ 13:07:58
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0