SPORTS

1. Linne Nike - 299 kr 2. Skor Reebook Easytone - 1195 kr 3. Shorts Adidas by Stella McCartney - 549 kr 4. Shorts Adidas by Stella McCartney - 599 kr 5. Väska Adidas by Stella McCartney - 499 kr 6. Linne Adidas - 299 kr

Jag gjorde ett litet collage med sportkläder! Är sugen på nya sportkläder och kikar ständigt i diverse butiker, bland annat på Nelly.se som har en hel sportavdelning! Även Gina Tricot har börjat sälja sportkläder och sedan finns ju H&M, Stadium och liknande butiker där man kan hitta flera olika märken. När det kommer till sportkläder brukar jag gilla Nike för det mesta men Adidas by Stella McCartney är väl alla modeintresserade tjejers dröm att bära när man sportar! Jag tycker dock att deras sportkläder verkar lite opraktiska ibland och väldigt dyra!

Jag ska förresten göra en beställning senare tänkte jag, Nelly har just nu fri frakt månaden ut! Passa på! Ni kommer till sportavdelningen om ni följer den här länken!

Förresten hur går det med träningen för er? Jag har kommit igång nu efter 2 veckors uppehåll (pga förkylning) och den här veckan har jag avverkat 2 pass på gymmet! Mitt mål är att träna minst 2 pass men helst 3. Vad har ni för mål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0