TIPS!

Tre söta armband (kostade runt 79 kr, om jag inte minns fel)

Just nu tycker jag att det är riktigt snyggt att ha många olika armband tillsammans (gärna tunna, handgjorda). Jag har köpt några från Asos och från Mono, dock var de rätt så dyra, så Gina Tricots armband är ett bra alternativ om man vill hoppa på modet men ändå inte lägga så mycket pengar på det. De hade fått in jättemycket nya accessoarer när jag var där idag. Så checka in Gina om ni vill hitta bra budgetaccessoarer, annars rekommenderar jag att ni spanar in kyssjohanna.se som enligt mig är den bästa accessoarbutiken som finns just nu!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Allt bra med dig? :)

2012-03-18 @ 13:21:36
URL: http://fashionbyaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0