HIT THE GYM

Såhär mycket folk på gymmet igår..
Ny träningströja från Nike!
Nyttig smoothie!


Jag vet att det har varit öken här. Jag skäms nästan men sen kommer jag på att det är min blogg och att jag får göra som jag vill.. har dock lite dåligt samvete för de 30 personer som går in varje blogglös dag, tack till er för att ni står ut! Ni kanske undrar vad jag har haft för mig? Jag har bland annat varit i Lidköping och nu har jag kickstartat den här veckan med träning. Tog en löptur idag, inget speciellt, en kort runda på 3,18 km och igår var jag på gymmet - som ni ser är ekande tomt.. antar att det är pga vädret och att alla glömt bort sina nyårslöften (minns när man fick köa till rullbanden i början av året).

Nu känns det som att det är slutspurt, jag har semester i augusti och då ska jag ha nått mina mål! Några av mina största mål just nu är att få bättre kondis, att kunna springa längre och självklart att bli snyggare (det vill väl alla som tränar)! Jag kör med appen RunKeeper som jag tycker är bäst! Den går även att använda om ni ska cykla eller powerwalka till exempel, ni ställer bara in vad ni ska göra inne på appen! Det är lätt att hålla koll på hur mycket man sprungit, hur snabbt man springer och kartan är jättebra om man vill visa någon vart man sprang t ex.

Btw, jag kan lägga upp min Spotify-lista som jag använder när jag springer, om ni är intresserade? Ni får gärna dela era listor eller tipsa om låtar i kommentarsfältet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0