PINK GRAPEFRUIT

Ni som följer mig på Instagram vet att jag köpt en ansiktstvätt och en scrub från Neutrogena som precis kommit ut i butik. Jag läste att den skulle lukta gott och vara väldigt bra. Nu har jag använt både tvätten och scruben i någon vecka och jag måste bara instämma! De luktar supergott och de löddrar inte vilket innebär att de inte torkar ut huden, vilket för mig är väldigt viktigt. Allt smink försvinner när man tvättar med dem och huden känns väldigt ren. Kornen i scruben är väldigt små och "sliter" inte på huden.

Båda kostade 72 kr styck, jag köpte mina på Apoteket! Jag rekommenderar både tvätten och scruben, speciellt till er med torr hy!

Kommentarer
Postat av: Agnesa

Bra! Tack finis, ska köpa :)

2012-05-26 @ 23:25:29
Postat av: Ayla

Agnesa: Do it! Hoppas du gillar, säg till hur det blev!

2012-05-28 @ 20:42:47
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0