I WISH

 
Även om min garderob redan är redo för höst och vinter så har jag slängt ihop en liten önskeoutfit! Från vänster:
 
Klocka - Marc by Marc Jacobs (här) - Tröja - Issue 1.3 (här) - Väska - Givenchy (här) - Ankelboots - Givenchy (här) - Skinnbyxor - Current/Elliott (här) - Armband - Big Bang (här)
 
Do you like? Jag gillar verkligen tröjan från Issue 1.3 och har spanat på den i någon dag men nu har jag sett att flera bloggare har lagt upp den och länkat till den. Tyvärr tycker jag att det blir lite tråkigt när alla har på sig samma plagg så jag kommer nog att avstå. Men visst är den cool och det är ett grymt bra pris på den (399 kr) om man jämför med liknande tröjor från dyrare märken.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0