SEPHORA SHOPPING

 
Idag begav jag och A oss till Täby Centrum för att A skulle köpa en Iphone 5 och för att jag skulle spana in Sverige (och Nordens) första Sephora butik. Jag kom självklart inte tomhänt därifrån och tillbaka ska jag snart! Jag fick bland annat med mig ett nagellack (gratis) samt en toner som man sprutar på en pad efter att man tvättat bort sminket för att neutralisera PH-värdet i ansiktet. Det ska bli riktigt kul att testa denna produkt som endast kostar 65 kr, vilket är bra om den skulle bli en favorit. Sephoras egna produkter var det riktigt bra priser på! Jag fick även med en liten Murad Eye Lift Illuminator - tester.

Kommentarer
Postat av: Elvisa

Jag och en kompis ska åka till Stockholm snart bara för att shoppa på Sephora! :)

Svar: A jag vet det är många som kommer hit bara för det men det ligger ju lite utanför stan :/
aayla.blogg.se

2012-11-09 @ 14:30:29
URL: http://elvisa.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0