THOSE JEANS

Älskar dessa jeans från Rag & Bone som bland annat finns på Shopbop.com. Jag har inte handlat därifrån tidigare men funderar på att göra det nu. Det är gratis frakt om man handlar över 100 dollar (ca 700 kr) och eftersom de fraktar från USA måste man betala tull men man kan räkna ut hur mycket det blir på sidan och betala den i förväg, därmed blir det inga överraskningar sen när man ska hämta ut paketet. Smart funktion tycker jag, fler sidor borde börja med det! Då kanske man vågar beställa från andra länder utanför EU lite oftare.. 
 
Vad tycker ni då? Jag tycker de vita är hetare men de mörkgröna känns mer höstiga och kommer förmodligen inte att bli lika smutsiga samt användas mer i vardagen. Skriv en kommentar om vilka ni hade tagit tycker jag! De finns även i blått på net-a-porter såg jag, ni kan spana in dem här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0