MICHAEL KORS PUMPS

Hej på er! Tyvärr är jag hemma, sjuk idag så har inget roligt att rapportera. Ovan ser ni mina nyinköpta klassiska pumps från Michael by Michael Kors i skinn, 899 kr på Wakakuu. Klacken är 8 cm så de är lite lägre än de flesta andra klackar jag har, dock tycker jag att det är ok med lägre klack på pumps. De liknar även mina gamla älskade pumps som fick ett avskedsinlägg här hehe.
 
Tror jag och dessa pumps kommer att trivas väldigt bra ihop. Annars så har jag fortfarande en del skor uppe på Tradera, tyvärr har jag bestämt mig att sälja mina Sandal Basic från Zara som tyvärr inte kommit till användning, ni hittar dem här om ni är intresserade.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kostade de bara 900?!?! Vilket kap, vad kul! Jag håller helt med om klacken, 8 cm är alltid klasssikt oavsett om det är 12 cm eller 4 cm på modet :)

Svar: Yes endast 899 kr!! Wakakuu hade dessutom 15% rabatt när jag beställde :)
aayla.blogg.se

2012-10-26 @ 12:34:29
URL: http://rebeccanil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0