SUNDAY

 
 I helgen har vi letat kakel till köket och äntligen hittat ett som vi tror kommer att bli väldigt bra. Sen har det varit en hel del förberedelser inför nästa vecka eftersom vi ska renovera köket snart.
 
Idag mötte jag upp Hanna och vi gick en sväng och letade nyårskläder till mig. Linnet som jag beställde har kommit men det satt väldigt tight över bysten så jag funderar på att skicka tillbaka det. Dessutom är det så sjukt obekvämt med paljettkläder, det räcker att man tar på sig linnet en gång och sedan har man 10 rivsår på kroppen, kan tänka mig hur det kommer att bli när man haft på sig linnet en hel kväll. Det åker nog främst tillbaka på grund av det, trots att det är väldigt snyggt. Jag och Hanna passade även på att unna oss lite mat på Friday's. Blev en burgare för min del och efterrätten som ni ser ovan.
 
Jag och A hann även se en film ikväll - Prisoners, som var sjukt spännande, rekommenderas! 

Kommentarer
Postat av: Therese

vad roligt med ett nytt kök! Ska bli kul att se bilder =) Kan tipsa om www.byggochbobutiken.com som har jättebra rea nu!

Svar: Ja, det ska bli jätteroligt! Ska ta lite "förebilder" nu i veckan :)
aayla.blogg.se

2013-12-16 @ 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0