THE WEEKEND

 
 
Jag och A var på American Table på Clarion Sign i lördags och oooh vad gott det var. Vi började med att ta relishes som jag inte har någon bra bild på.. det är som små apetizers. Sedan övergick vi till huvudrätten som för mig bestod av deras AT burger - minus bacon för min del då. Den var supergod + egengjord ketchup + supergoda strips. Det största pluset ger jag dock till lökringarna och ett litet minus för att burgaren hade kunnat vara lite kryddigare.
 
A åt entrecote med strips som också var god, men å andra sidan är väl kött oftast gott haha. Vi avslutade med en varm pecanpaj med lite glass. Kan verkligen rekommendera American Table och bor ni i Sthlm ska ni nog dra dit en vardag på AW eller boka om ni ska dit på helgen, det var fullsatt! Ni som är på besök i Sthlm - Clarion Sign ligger jättenära centralen så det är lätt att hitta och bra om ni ska vidare efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0