CONSCIOUS COLLECTION

Gjorde en beställning på H&M med bland annat byxorna från Conscious Collection, brukar alltid inhandla något från den miljövänliga kollektionen H&M släpper varje år. Jag har dock inte provat byxorna eller sett dem i verkligheten.. linnet tror jag kommer va riktigt sött men klänningen vet jag inte, beror på hur den sitter, precis som byxorna..
 
För övrigt fick jag ett paket från Zara idag. Jag köpte ett par sneakers som jag är helt kär i, ni får se imorgon. Köpte även skinnjackan som jag bloggade om här (till vänster) men har inte bestämt mig för om jag ska behålla den eller inte. Den är lite tunnare än vad jag trodde, jag vill gärna att en skinnjacka ska vara tung - vet ni vad jag menar? 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Revenge & Grey's. Har ett avsnitt av varje kvar av de nyaste..

Kommentarer
Postat av: Rebecca N

Jag vill också köpa något från kollektionen! Brukar ju också göra det.. denna gång vette sjutton vad bara. Allt är snyggt, men tror jag kommer tröttna på det.
*paus*
Haha så kom reklamen på tv och jävlar vad mycket snyggt. Inväntar nog att magen försvinner iaf :) T-shirtarna är grymt sköna i materialet.. Kanske blir en svart!

2013-03-21 @ 12:34:56
URL: http://rebeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0