HELGEN

Åkte till Täby Centrum efter jobbet
 
A skulle köpte en iPhone och det skulle ett antal andra människor också. Kön till vänster slutar långt in i butiken.
 
Jag passade på att gå till Sephora och de hade lägligt nog 20% på alla produkter från Sephora eftersom de firade 1 år. Är väldigt nöjd med mina köp.
 
I lördags gick jag en sväng på stan med Oksana och det blev mer shopping och ett stop på Vapiano för pasta och fika
 
Såg den här katt-timern på Cervera haha vill ha!
 
Hissbild på väg hem - ny klänning från H&M på och snygga Antigona från Givenchy.
 
Idag har jag tagit det lugnt, gått en lång promenad med Hanna och fikat på Mocco.. köpte även något litet till mig själv som finns i påsen från Marc by Marc Jacobs till vänster på bordet. Ska visa er.
 
Just nu kollar jag på Eat. Pray. Love. på TV och dricker te - snart läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0