50 kr från Gratisbio!

Den här checken fick jag i brevlådan idag. 50 kr kanske inte är mycket men jag har redan samlat ihop 50 kr till, sedan jag beställde den här för mina poäng. Hittils har jag fått ett rikspresentkort på 100 kr, ett på 50 kr & ett presentkort på Nelly.se på 100 kr. Just nu har jag över 200 poäng vilket innebär att jag kan plocka ut 50 kr till..

Därmed har jag samlat ihop presentkort till ett värde av 300 kr totalt! Det positiva med Gratisbio.se är att poängen kommer in vädligt snabbt, vilket innebär att du får checken hem väldigt snabbt. Mycket positivt!



Om ni också vill bli medlemmar på Gratisbio, klicka här för då får ni hela 75 poäng från början!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Ajla!

Nu har jag kommit igång lite halvt med bloggandet på blogg.se!, men lite krångligt var det! Hoppas att allt är bra :) Kram

2010-04-06 @ 23:09:21
URL: http://fannye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0