New

Gillar detaljerna, även om tröjan i sin helhet är väldigt klassisk..

Spegeln på jobbet (jag bytte om på jobbet)

 

Jag köpte nämligen den här underbara tröjan på lunchen idag, jag hade varit på en föreläsning med Expert & sen gick jag en sväng & fastnade för den här tröjan från GinaTricot. Den är enkel, klassisk & framförallt har den röda ränder! Det har jag letat efter. Jag har nämligen bara randiga tröjor med blåa & svarta ränder, därför kändes det som att jag kunde motivera köpet av ännu en randig tröja med att den var röd/vit!

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Aha, då har jag en anledning att äta glass i Öret också:P

2010-04-08 @ 08:36:22
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0