Tips!

Även om halva stan springer runt i ett par liknande leggings så kan jag inte låta bli att tycka om dem. I just den här färgen också! Det som är annorlunda med den här modellen är dragkedjan längst ned & att de är lite kortare i längd:

Även om jag är lite trött på kedjor tycker jag det funkar med dessa leggings i vår.

 

Jag kommer dock inte att satsa på ett par begie leggings utan ett par smalare "chinos" eller liknande byxor. Lite mer dressat alltså! Har bland annat spanat på ett par som finns på MQ men inte slagit till än!


Kommentarer
Postat av: Becca & baby

Jag är från Örebro därför jag undrade :) Tycker det är kul att "råka" hitta bloggar från Örebro, för jag gör det inte så ofta.

2010-04-14 @ 15:56:13
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Postat av: frida

okej! frakten lär väl int bli så hemsk dyr:)

2010-04-14 @ 18:18:56
URL: http://fridaslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0