Äntligen hemma!

Eftersom jag måste sova strax (ska operera bort visdomständerna imorgon, 2 stycken) så slänger jag in bilder från helgen:

Köpte lite godis för den långa tågresan (ca 40 min haha)

Framme på DÅKen fick vi väldigt många handlingar.. Punkten som finns på Sverigekartan ska markera "Skaraborg" haha..

Presidiet som bestod utav Madelene Hansson & Anders Österberg

Vår "nya" ordförande Lasse som varit ordförande i ett år & fått nytt förtroende för det kommande verksamhetsåret!

Såhär ser det ut när vi myglar.. eh jag menar umgås. Haha (skojar såklart)

Våra snygga godisar (mentos i olika smaker innuti) för er som inte ser står det "Västsverige - den goda sidan. För er som undrar dricker vi inte alkohol på våra aktiviteter - dock äter vi väldigt mycket godis!

Goodiebags får man även i SSU!

 

Detta sammanfattar inte de politiska debatterna, mer väldigt lite av vad som hände på DÅKen. Vi valde en ny styrelse, med två nya personer varav en är "nygammal" & den andra helt ny. Spännande! Lasse (ordf.) & David (kassör) fick fortsatt förtroende likaså tre andra ledamöter! Dessutom fick alla träffa SSU Skaraborgs nya ombudsman Ida Eliasson!


Angående frågorna som vi diskuterade & antog, kommer en artikeln på Frihets hemsida imorgon. För övrigt hoppas jag att distriktstyrelse lägger upp de nya besluten på hemsidan eller på något sätt diskuterar dem!

 

Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Micaela espinoza

Hahah , de var faktiskt smart! Vi får se :P

2010-02-28 @ 23:44:24
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0