INSTAWEEK #2

Det här med att summera veckan som varit på Instagram här på bloggen tycker jag är kul. Tycker ni att jag ska fortsätta med det? Ni vet att ni kan följa mig på instagram: ajlamehinovic
 
Den första bilden visar mina nya kattslippers från Blink som jag inte är säker på om jag ska behålla. Jag funderar på att hålla lite utkik på ebay efter äkta från Charlotte Olympia men jag vet inte, de är sjukt dyra.. jag lägger upp lite mer på dessa slippers från Blink senare. Den andra bilden är min påse från Zadig & Voltaire där min snygga t-shirt låg. Bilden på rosévinet är taget på Mälarpaviljongen där det var riktigt mysigt i måndags. Sushin kommer från Akki som jag och A åt vid Medborgarplatsen, måste säga att den var supergod! Try it! Bilden på affären är Laduree som öppnat i Stockholm, superdyrt men jättefint och gott. Sandalerna på bilden är från H&M, ett superfynd! Paketet är det stora paketet jag fick från A i födelsedagspresent och i paketet låg clutchen från Michael Kors som ni ser på den sista bilden. Jag har även på mig mitt nya linne från H&M Trend på sista bilden.

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
aayla.blogg.se

2012-07-16 @ 19:37:04
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0