INSTAWEEK #1

 
Ska vi börja med en ny grej här? Eftersom jag är rätt duktig på att uppdatera Instagram så kan jag ju slänga upp en liten sammanställning av veckan som varit? I onsdags förra veckan var jag på Friday's med Hanna och kikade på fotboll, på bilden ser ni en Strawberry Daiquiri som var så stor att vi inte ens orkade dricka halva haha. Var faktiskt på Friday's och åt deras goda hamburgare med Elma i fredags också, men har tyvärr ingen bild därifrån. Skorna jag köpte kommer från H&M och jag fick båda för 250 pix, man tackar! Bilden på mig framför koppartälten i Hagaparken. Samma dag begav jag och Hanna oss till Utecompagniet för lite rosé och bilden som kommer efter det är också från Hagaparken. I söndags var vi på Gröna Lund. Vi införskaffade självklart åkband och jag fick Hanna till att åka Insane bland annat, haha. Ja ni ser mig iklädd shorts på bilderna för att det var härligt väder! Sista bilden är också på Grönan där jag sitter med en mjukglass + noisette = bästa samt min Paul & Joe väska + mina nya älsklings Rayban i modellen Meteor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0