SANDALS

Nya, snygga, håriga kilklackar!
Både sulan och ovansidan är i skinn 
Skorna på!
 
Ja den här sista bilden var ju inte så glamorös, men lugn - endast 2 veckor kvar med denna indredning (som inte är min) för då flyttar jag äntligen! Det ska bli riktigt skönt att flytta.
 
I påsen från Topshop låg dessa leopardsandaler med en liten kilklack. Sulan är i skinn, vilket är toppen eftersom skorna ofta är mer bekväma då, än när det är syntet. Ovansidan med leopardmönstret är dessutom "hårigt" haha. Dessutom tycker jag att många sommarskor som kommer från de stora kedjorna endast håller en säsong, vilket inte alls är bra - varken för plånboken eller miljön så jag hoppas dessa håller lite längre eftersom de är i skinn och inte syntet. Jag ska nog inviga dem imorgon eller i  veckan som kommer om vädret tillåter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0