TRAINING

 
Gjorde precis en beställning på ett par nya sportskor, Lunareclipse från Nike (mina var jättegamla, hittade kvittot när jag flyttade mina grejer från Lidköping, så det var verkligen dags för nya). Jag har ingen bra sportväska just nu där jag får plats med allt när jag ska till träningen. Jag brukar ha mina grejer i en fin påse men så fort det är något mer jag ska ha med mig blir det svårt att få med sig.
 
Vet ni vad det bästa är med detta köp? Jo, nike.com har rea just nu + 10% rabatt på rean om ni använder kod EXTRA10. Handlar ni över 1000 kr är frakten dessutom gratis om ni blir medlemmar på deras sida. Just do it! Jag hoppas mina nya träningsskor och väska är lika fina i verkligheten som på bilderna. Jag är igång med  träningen så detta paket är redan efterlängtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0