Nelly.se

Klickade precis hem lite saker från Nelly - vet ni vad? Jag fick en julklapp av dem (hemligt paket) & inte nog med det, en välkomstgåva haha för att jag inte har handlat där innan. Hur nice är det?

Nu gottar jag mig bara för jag fick studentrabatt 10% genom att gå in på nelly genom mecenats sida plus fraktfritt för att jag använde koden fraktfritt18dec (tips).

Inte nog med detta mina vänner. Eftersom varukorgen sparas - vips gick jag in där genom market2member & får för mitt köp ca 4000 poäng!

Bli medlem du också!

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

dumma skit ju.. ja klicka hem 4 kontantkort... ska ju typ ha 16 000 poäng nu ju.. meeen nej ja har 0poäng... plus att dom 300 poäng ja ska ha för yves rocher inte registrerats än! hur lång tid tar det eller?? :S :(

2008-12-17 @ 11:47:34
URL: http://sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0