Dagen

Hej bloggen.

Tänkte berätta lite vad jag gjort idag. Började med att vakna av en konstig dröm, väldigt konstig, hatar konstiga drömar som makes no sence. Sedan gick jag upp & upptäckte att mobilen var full av nya sms som jag fått! Oj! Sen hörde Lina av sig & frågade om vi skulle göra något. Jag skulle ju klippa mig 13.30 så vi tänkte att vi kunde göra något innan. Så vi drog runt lite & sedan gick jag till Hårskulptören klipper mig nu för andra gången hos Rebecca som är jätteduktig! (Tips för er studenter i Örebro i alla fall - & er andra hehe).

Sedan blev jag jättenöjd & vi åt vid Rosali's Deli vid järntorget. Vi tog en supergod (ROSA) jordgubbssmothie! - Tips! Vi satt där ganska länge & sedan gick vi. Lina skulle jobba på Coop & jag skulle hem. Här sitter jag. Blä gör inget just nu, inte heller gjort något idag känner jag. Borde plugga eller städa.. får se vad jag gör. Emina kommer ju hit imorgon kväll :) så då blir det lite rolgiare. Hoppas att mina böcker kommer imorgon också! GAH!

Caoos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0