Duktig.

Hej bloggen.

Vet ni hur duktig jag varit för en gångs skull! Jag & Lina var på ett lunchpass som hette "Happy Moves" det går under "gympa" & medelintensitet vilket var bra, nu är jag helt seg i benen efter all träning ifrån igår & idag. Senare ikväll blir det street dance (som varje tisdag, dock har jag missat 2 gånger pga tenta & att jag varit bortrest)

För övrigt har jag känt mig som en hemmafru idag. (Inget illa menat mot hemmafruar) men jag diskade, tvättade (tvättar fortfarande, hade jättemycket) lagade mat & matlåda tills imorgon. Jag har varit & handlat, tog med mig en folder för att fylla i hemma till ett ICA kort, vilket väl var på tiden? Haha. Har även rensat lite bland skorna & idag kom mina nya som jag beställde häromdagen.. ni får se dem senare!

Tvätten, detta var inte allt

Tog en folder, ska ansöka om ICA kort för en gångs skull, handlar där nästan varje dag!

Jag unnade mig en cola efter dagens arbete haha

Hörs sen ska hämta tvätten nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0