Torsdag, torsdag

Hej.

Är jätteseg idag, ute är det kallt & solen skiner genom mitt fönster, fast på ett obehagligt sätt som stör mig. Tänkte lägga upp bilder från igår eftersom jag inte hann. Ska även försöka plugga en del idag & förmodligen städa lite grann också. Börjar dra ihop sig i skolan, snart är det dags för pm & hemtenta sen börjar B-uppsatsen & alla examinationsuppgifter, bäst att sätta igång nu :)

Här är det jag hade på mig igår:





Fuskpälsjacka: H&M
Halsduk: Indiska
T-shirt: JC
Jeans: JC

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh! Jag spana in den där! Supersnygg ju! Bra köp!

Har inte spanat in bloggkoll men nu ska jag :)

2008-10-22 @ 22:00:54
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0