Today


Såhär såg jag ut innan jag begav mig mot stan!
T-shirt från GinaTricot
Jeans från Acne


Jag & Lina möttes upp & begav oss sedan mot IKEA
(OBS! Vagnen blev full! Haha detta va bara vid ingången)


Lina upptäckte att det gick att spela, kolla vad koncentrerad hon är! Haha



Sedan tog vi en paus & åt god mat!

Töntsmilet är framme, ni ska inte få se flumbilderna haha, kolla berget framför mig!

VI funderade på hur vi skulle få in allt i bussen!

Vi stannade på body shop också köpte en underbar bodybutter som passar bra när man skall smörja in sig efter att ha varit i solen. Fick också med mig en jättebra nattcreme!
Från IKEA fick jag mig mig fotsalt! --->Fotbad nästa!


Från IKEA, väckarklocka (välbehövlig haha) & ett underbart vaniljdoftande ljus!

Köpte även två formar till ugnen & lite galgar. Nu ska jag sova, ska försöka uppdatera bloggen bättre, men den behöver göras om!

Någon som har tips på hur jag
ska göra om bloggen? Färger, design, form??

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

hahaha "form" hahahaha ja men ajla jag tycker du ska ha en oval blogg;P haha :D IDAG FYLLER JAG ÅÅÅR! mohahahaahhaha :D

2009-07-17 @ 09:07:15
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0