Snart ska jag iväg..

...men först tänkte jag berätta att jag KLARADE TENTAN! Är riktigt glad, det var en svår tenta & frågorna var svårtolkade (iofs är det C-nivå)


Som vanligt satt jag längst med den svåraste frågan & fick VG på den & G på de andra två men sådant är livet, i alla fall mitt, brukar alltid få bra betyg på det svåraste eftersom det är då jag anstränger mig och sedan gör jag det "lätta" utan att reflektera närmare..


Var bara det, hoppas allt är bra med alla. Jag ska fortsätta på min (nya) tenta lite senare, men det känns bättre med det nu :)

Kommentarer
Postat av: ronja

vad jobbigt att du har varit nervös, men skönt att du klarade tentan(:

i helgen har jag mest pluggat och varit med min pojkvän (:

2009-11-11 @ 19:13:35
URL: http://roonjass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0