BIKBOK HÖST/2010

Pressbilderna från BikBoks höstkollektion har kommit & jag är förvånad över att BikBok håller samma om inte bättre nivå som de gjort sedan "transformationen" från "fjortis" till modekejda. För mig pendlar klädbutikskedjorna ofta upp och ned mellan kollektionerna men BikBok har haft en jämn uppgång i mina ögon. Jag har valt ut några godbitar som jag tyckte var finast:

Älskar allt med outfiten, snyggt, avslappnat, vill ha allt, NU!

Figurnära

Älskar den gröna jackan & den vita koftan & stuprören håller i sig, stenhårt!

 

Vilket plagg är din favorit? Kollektionen kommer ut i butik v. 27 dvs. den här veckan!


Kommentarer
Postat av: L I S A T O R S E L I U S

snyggt!

2010-07-29 @ 00:00:07
URL: http://lisatorselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0