ME ♥ BLOGG

Kära bloggläsare!

Jag har inte försunnit, jag har egentligen inte slutat blogga, jag är inne på bloggen varje dag men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, hur mycket jag ska skriva.. det är mycket som har hänt & jag har valt att inte dela med mig av allt, även om jag i vanliga fall inte är så personlig i min blogg som många andra är. Jag kan i alla fall meddela att jag har sagt upp mig från mitt extrajobb som jag haft sedan första året som jag började plugga, jag är ju klar med universitetet, vilket jag redan skrivit men alla poäng har kommit in nu! Jag fyller 21 år imorgon.. ja, mycket händer just nu..

Jag har bland annat startat min jobbsökning, ska börja söka lite mer aktivt än vad jag har gjort & en resa är på G, dock inte bestämt när, var & hur.. Just nu kollar jag på bronsmatchen i fotbolls-VM & läser på Aftonbladet om Sven-Otto Littorins sexköp, ja det finns egentligen ganska mycket att kommentera, men jag låter det vara just nu & bjuder på en somrig bild som jag tog med mobilen i väntan på bussen häromdagen:

Linne från Acne & shorts från Veromoda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0