Base

 

Jag var tvungen att ha dessa kilklackar, tycker de är helt perfekta, 349 kr från Nelly.se de kommer från Nellys egna kollektion men jag vet att TopShop har ett par som är nästan identiska, vet inte vad de kostar men gissar att det säkert är mer än det dubbla! Shoppa på! För övrigt ska jag jobba imorgon, eller, flera dagar den här veckan, ledigheten är över men det ska bli skönt att göra något, har mest slappat under ledigheten, vilket har varit superskönt! Mer ledighet åt folket! Ne nu ska jag sova, hörs!



Kommentarer
Postat av: sofie

snygga! :)

2010-06-21 @ 11:38:56
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!! kan du kontakta mig på denna hotmail adress är intresserad av dina skor!!

Svar: Hej Malin, har du hittat "Base" skorna? Jag har kvar dem någonstans, tror att de är i källaren, tänkte kolla om det är någon idé att leta? Haha
aayla.blogg.se

2013-08-28 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0