Today

Sorry for my bad update. Jag tog en spontan mental break från bloggen. Det behövs ibland. Jag har haft mycket att göra, mycket att tänka på & helt ärligt måste jag erkänna att det har varit lite skönt att vara ifrån bloggen i några dagar. Så var det med de!


För övrigt har jag massvis att uppdatera om så jag vet inte riktigt var jag ska börja men eftersom jag (äntligen) hittat min mobilkabel tänkte jag visa er några bilder som jag tog när jag var i Lidköping senast:

Tycker den här utsikten är så romantisk :)

Tänk att en mobilkamera på 3,2 mp kan ta bilder som dessa :)

Me & my darling

 

ps. gick upp 04.00 imorse för att ta tåget 04.58 till Örebro från Lidköping, är inte så pigg just nu så mer uppdatering kommer efter jobbet imorgon kväll!

 


Kommentarer
Postat av: DG

Grymt fina bilder!

2010-05-19 @ 15:24:32
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0