INTE NYTTIG

Var sugen på Subway men hittade inte det inne i stan? Det fick bli en baguette från Upper Crust (mycket dyrare än Subway men jättegott!) Rubriken syftar väl inte direkt på den här lilla påsen utan på bilden nedan:
Här är mitt nya beroende tror jag. Köpte ju Pucko i glasflaska igår, idag köpte jag den i tetrapak. Måste erkänna att jag gillade denna mer.. dessuto fick man 3 dl i den här förpackningen - me like!

Ne mina vänner och bloggläsare.. nu ska jag packa! Imorgon bär det av mot Milano!

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Tjohoo! Välkommen hem! Ser fram emot alla dina bilder. har du haft det bra?



Ja de är liknande, men dessa kommer från divided och ska kosta 249 kr :D

2011-04-27 @ 16:58:13
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0