EVENT

Shopping!!


Goodiebag & nytt nagellack - you like? I LIKE!


Vitamin Well mineralvatten, Scarf från Topshop, Sofi's Mode + ögonskugga i en ljuslila färg (inte riktigt min favoritfärg dock) + kajal i mörklila metallic (häftig) sminket fick jag för att jag köpte halsbandet.. helt ok goodiebag, har fått andra som varit mer välfyllda men det är alltid kul att gå på event :) det var även 25% rabatt på allt, även rea..

ps. Jag vann en lucka på Sabina & Friends julkalender häromdagen! Ska dit för att hämta mitt pris nästa vecka! Klicka här om ni vill spana in julkalendern!

Kommentarer
Postat av: Karin

Blandning av skaldjur och kött tycker jag, älskar båda så:D Och massa vitlökssmör med, gott att doppa brödet i, smaka vettja!

2011-12-10 @ 03:45:32
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0