ALEXANDER WANG

Jag vet inte hur mycket ni hänger med/hängt med i modeveckorna men jag har följt dem lite på Style.com där ni kan se bilder & även klipp från alla visningar som har varit hittils. En riktigt snackis (som vanligt) har varit Alexander Wang. Jag tycker att det finns mycket fina grejer från de olika kollektionerna som visats hittils och självklart mycket inspiration att hämta. Jag har dock inte blivit "blown away" av något som jag sett hittils.. märkligt.. men så är det! Nedan ser ni lite bilder från A. Wangs senaste visning, alla bilder är hämtade från Style.com:
En stor mix av material & tyger
Mina två favoritoutfits, byxorna & kjolen är favoritplaggen från showen, vilka är era?

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Har inte kikat någonting faktisk på modeveckan.. oops.



Ja, men glöm inte att kolla på ICA :) 69 kr.. inte alls illa. Köpte första boken på Coop's rea för 69, hehe.

2011-02-23 @ 21:42:29
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0