SHOES MAKE ME FEEL BETTER

Såg dessa skor igår, de finns på Scorett och blir dina för 599:-

Jag är hemma & är sjuk idag, ingen nyhet kanske efter mitt förra inlägg men jag klarade faktiskt hela arbetsdagen igår och hann även gå en sväng på stan (köpte även några saker, visar sen!). Såg skorna ovan på Scorett, tycker de är fina men vet inte om jag gillar sulan på baksidan, färgen hade kunnat vara snyggare men men. Jag är ute efter något liknande om dessa skor.. tycker ni inte att de liknar Louboutin's Bianca? :
Kanske skulle köpa dessa istället? (Om jag hade 6500 kr över...?)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

SKITSNYGGA!! Åååh!! Jag var på Scorett Outlet idag och fick med mig två par godbitar hem varav dom ena har jag velat ha lääänge ;) Du kanske minns vilka :D

Krya på dig!

2011-02-23 @ 16:57:39
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0