PAINKILLERS

Hello mina vänner!


Ni kanske undrar varför jag har pankillers som rubrik? Det började igår när jag hade diskat och var påväg att sätta mig i soffan för att vila lite. När jag böjde mig ned kändes det som ett hugg i sidan och det strålade ut smärta i höften/sidan av ryggen. Konstigt tänkte jag och försökte sakta sätta mig. Denna smärta blev under gårdagen värre och jag åkte in till näraktuen för att kontrollera vad som hade hänt. De stack mig i fingret och tog lite prover och kom fram till att jag var fullt frisk.

Läkaren såg dock, precis som jag att sidan/höften hade svullnat upp. Han sa att han inte hade en aning om vad det var men att det var något på just där och inte i kroppen. Så eftersom jag knappt kan böja mig, sätta mig eller lyfta något skrev han ut smärtstillande.

Så nu har jag hämtat ut dem och tagit en. Känner mig lite bättre men har fortfarande lite ont. Bieffekterna av dessa tabletter är dock att man kan känna sig lite snurrig och lite trött.. haha vi får se hur det går med de!


Återkommer om detta mer senare.. nedan ser ni mitt blåa finger.. detta händer ALLTID mig när de tar blodprov på ett eller annat sätt, dvs. att jag får ett fett blåmärke:


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men shit! vad märkligt! Och smärtstillande till och med.. Jättekonstigt, hoppas du blir bra snart!

2011-07-17 @ 21:52:17
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0