YVES

Allt detta blev mitt för 147 kr! Yves Rocher är grymma på att ge "födelsedagspresenter" till sina medlemmar :)

Ja, som sagt så shoppade jag idag.. köpte även en makeup borste för ögonskugga, men det kanske inte är så kul att se? Ne men jag gjorde en hel del fynd idag. Ovan produkter skulle kostat väldigt mycket mer om det inte var så att jag hade fått ett kort med erbjudanden på min födelsedag (det får alla medlemmar). Bland annat så kostar scruben i den runda vita förpackningen 159 kr och den fick jag välja själv - från serien som den tillhör eftersom jag handlade över 125 kr.. hur bra som helst! Ville bara säga det! Och den torra sololjan och after-sun gelén är underbara!

För övrigt har jag haft en underbar vecka med älskling här. Har iofs jobbat men hittat på roliga saker efteråt. Det har varit soligt och fint. Jag har druckigt islatte, ätit på Zink Grill (gå dit!), varit ute på Utecompagniet, varit på East, promenerat från Slussen till City, promenerat i Karlberg, matat Mias katt, ätit på Bauer, druckigt kallt vin i hettan, njutit av att vara med A. Underbar vecka! Dessutom ska jag åka till Bodrum, Turkiet om en vecka! Förstår ni vad härligt?!?! Livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0