IDAG..


Skulle köpa lite smink idag och gick förbi en affär som säljer Dior eftersom jag ville ha deras foundation. Så häromdagen när jag var där gick jag bara förbi eftersom det stod en kille i kostym där som såg ut som en säkerhetsvakt och inte en kille som kunde hjälpa mig välja ut rätt färg på min foundation. Idag gick jag förbi igen och såg att det var samma kille som stod där idag. Hm, okej tänkte jag jag får väl fråga om han kan hjälpa mig, måste ju ha en foundation.

Så frågar jag honom om han kan hjälpa mig och han svarar att han kan det och börjar föreslå olika färger. Det slutar med att jag går därifrån med en perfekt sminkning, både ögonskugga, foundation, concealer, solpuder.. ja haha.. och jag måste erkänna, med tanke på att han snarare såg ut som en säkerhetsvakt och inte en make up artist så hade jag nog lite fördomar kring om han kunde hjälpa mig eller inte..

Känner mig lite knäpp nu efteråt, men det är väl tur att jag är öppen som person, tyckte han var riktigt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis, den är för vänner/familj.. vill kunna skrivao m min vardag utan att tänka efter typ 10000 ggr vad man kan skriva o.s.v o.s.v, samt att man inte vill att "alla" ska kunna komma för nära inpå

2011-06-10 @ 07:01:57
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0