MORE SHOPPING

// Foundation Dior - Forever och ansiktskräm - Biotherm (en av mina favoriter!!) //

Äntligen har jag varit och shoppat en ny foundation som jag provade ut häromdagen. Sen tog jag ett kort på två bodybutters som jag köpte på The Body Shop idag men av någon anledning tog jag kort med kameran utan minneskort.. så jag kan inte lägga upp det eftersom jag inte har sladden till den (sätter i kortet direkt i datorn i vanliga fall).

Men krämen är jättebra, Diors foundation ska vara bra så ska testa den i sommar!!

Kommentarer
Postat av: Tolv till arton-du frågar vi svarar.

En foundation jag älskar som har perfekt täckning och är ganska återfuktande är "clinique even better"... Fast om man har fet hud är den inte optimal, vet inte vad du har ;)

2011-06-17 @ 00:57:37
URL: http://tolvtillarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0