DEN OSMINKADE SANNINGEN

Jag kanske inte är den första bloggaren som lägger upp en osminkad bild. När jag var yngre var det mer hets att alltid vara sminkad, tror det var runt högstadiet och i början på gymnasiet. Det försvann dock någongång i tvåan eller trean på gymnasiet. Minns att ettorna alltid kom med sin festmakeup och sitt fixade hår. Jag funderade över hur folk orkade gå upp så tidigt på morgonen för att hinna fixa håret och sminket. Har aldrig förstått det där.

Äsch tycker alla är mycket finare när de är naturliga, helt ärligt. Sen tycker jag att det är lite tråkigt när man ska gå ut och ska klä upp sig och göra sig fin - så ser man exakt likadan ut som vanligt.


Snygg min Celsiusburk är förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0