I'M ON MY WAY

Haft en skön helg hemma i Lidköping. Tycker det är så skönt att komma hem ibland, även om jag kom väldigt sent i fredas och bara hade lördagen att umgås med min familj och A. Det blir tyvärr bara lite tid som jag kan spendera hemma nu när jag bor och jobbar i Stockholm. Ett alternativ är att ta ledigt men jag planerar det längre fram i sommar. Apropå det måste jag in med önskade semesterveckor i sommar den 31 mars.. he he.. har inte ägnat en tanke åt detta förstår ni. Kanske ska ta ledigt i någon dag i juli när jag fyller år och ha en stor fest? Vet inte hur det kommer se ut, tycker att jag fyller år på en så dålig tid på året - alla har tidigare varit bortresta (inklusive jag, oftast) eller sommarjobbat när jag fyllt år. Nej.. får fundera på detta tror jag...

Förresten ser jag fram emot Milano-resan just nu.. shopping & fotboll är inplanerat än så länge.. funderar på om det finns något mer man måste göra när man är i Milano? Vet ni?

Ne nu ska jag snart av tåget, dags att packa ihop. Verkligen värt att investera i en mindre dator (jag kör på min relativt nya 14-tum) och ett väl fungerande mobilt bredband (jag har Tele2 Large) så resan blir lite roligare (och produktiv, ibland haha)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Katedralen.

2011-03-20 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0