WHAT'S IN THE BAG?

En ear-cuff! När jag var yngre (högstadiet-gymnasiet) ville jag ha fler hål i öronen (jag har ett i varje öra) & mamma förbjöd mig att ta fler hål. Hon sa att jag absolut inte fick gå & göra detta. Jag & några vänner gick till en hårstudio som även knäppte några hål i veckan. Två vännerna tog hål i vad heter den där grejen, lilla "snibben" som är i mitten av örat? Det knäppte i alla fall väldigt högt & jag avstod från denna smärta trots att jag hade råd (50 kr kostade det).
En tid senare skulle min lillasyster ta hål i öronen, hon var rätt så liten men hon ville gärna. Så när vi var där sa mamma "vill du också ta ett hål till" eh, jag hade tjatat om detta länge så jag antar att mamma hade gett med sig, det var ok för henne eftersom hon var med & kunde övervaka det hela. Jag såg förtvivlat på min lillasyster som höll sig för örat (det gjorde ont) så jag sa inte så mycket mer än att jag inte ville göra fler hål. Jag hade "ångrat" mig..

Men så kommer den här uppfinningen, ear-cuff.. om detta hade funnits när jag var 14 då hade jag garanterat gått runt med flera i varje öra. Haha. Så jag köpte en sådan här idag, runt 50 kr kostade den, den är i äkta silver. Tyckte att det var bra pris för silver. Tycker inte ni? Mycket bättre än att ta hål i öronen.

Kommentarer
Postat av: sofie bennulf

HAHAHHA ajla:P va fult för ja har nyss kommit på att ja vill ha mer hål:P haha typ där som du har på bilden.. e skit snyggt med sånt smycke ju :D ser mer elegant ut än vissa andra smycken man kan ha...... å bra att du slipper ta hål ens:) kanske ska köpa mej en sån istället:P

2011-03-18 @ 00:00:57
URL: http://www.bennulf.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Men ajla dom fanns ju när vi var små, jag hade sådana typ när jag var 10-13 :)

2011-03-18 @ 17:52:35
Postat av: Ayla

Det visste inte jag haha jag kommer ihåg att jag hade en med magnet typ en ailien hahaha som gick att sätta på örsnibben men inte där uppe på örat.. så den va inte lika rolig haha

2011-03-18 @ 18:30:55
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0